ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ Δυτικής Αθήνας   11/9/19

Αγώνας διαρκείας για την υπεράσπιση της Δημόσιας Παιδείας! Ευχόμαστε Καλή και Αγωνιστική χρονιά στους μαθητές μας και στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς!

  • Το ΥΠΑΙΘ συνεχίζει την πολιτική των προκατόχων, με κύριο γνώμονα «τη βιωσιμότητα του συστήματος». Οι μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή σπρώχνονται για το 2020 και δεν προβλέπονται καθόλου στη Γενική. Προσλαμβάνονται μόνο 1719 αναπληρωτές γενικών ειδικοτήτων για όλη την Ελλάδα. Παραμένουν χιλιάδες κενά σε όλη τη χώρα ακόμα και σε μαθήματα Γ΄ τάξης προσανατολισμού. Θυμίζουμε ότι φέτος έχουν γίνει μόνο 455 μεταθέσεις γενικών ειδικοτήτων. Παρ΄ όλο που τα περισσότερα «ολιγομελή» εγκρίθηκαν, παραμένουν ακόμα πολλά για έγκριση [στη Γ΄ Αθήνας 6]. Τα χιλιάδες «ολιγομελή» που προέκυψαν φέτος στα λύκεια δείχνουν επίσης την αποτυχία του ΣΥΡΙΖΑ στο Νέο Λύκειο.
  • Στη Γ΄ Αθήνας, με πρώτους πρόχειρους υπολογισμούς, λείπουν 10 μαθηματικοί, 10 βιολόγοι και χημικοί, 6 του τομέα υγείας [γιατρός, φυσικοθεραπευτής, νοσηλευτής κλπ]. Κενά που μετά τη δεύτερη φάση των τοποθετήσεων θα αυξηθούν.
  • Η ΝΔ προωθεί το σχολείο της αγοράς και της «υπερήφανης εθνικής συνείδησής της», με παραχάραξη της Ιστορίας και  έμπνευση από ιεροδιδάσκαλους. Την ίδια στιγμή το δόγμα «νόμος, τάξη, βία», με την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, τις εκδιώξεις προσφύγων και μεταναστών κ.ά., πλήττει καίρια τα κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα, η δε σκλήρυνση της αντιμεταναστευτικής πολιτικής και της πολιτικής ασύλου επιδιώκει να διώξει τα προσφυγόπουλα από τα σχολεία.Με προσεχή νομοσχέδια στοχεύουν επίσης στην αλλαγή του τρόπου επιλογής στελεχών, στην επιστροφή των σχολικών συμβούλων, σε αλλαγές στην «επιμόρφωση εκπαιδευτικών και σε ζητήματα αξιολόγησης, σε άμεση συνεργασία με εκπαιδευτικούς φορείς και οργανώσεις», σε ρυθμίσεις για το δραστικό περιορισμό του αριθμού των εισακτέων στα ΑΕΙ, ταυτόχρονα με την «αυτονομία και απελευθέρωση» των επιχειρηματικών ΑΕΙ.
  • Για κάποια παιδιά και εκπαιδευτικούς τα σχολεία δεν θα ανοίξουν σήμερα. Το κράτος και η κυβέρνηση της ΝΔ δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει τους έγκαιρους απαραίτητες ελέγχους και μετασκευές για να λειτουργήσουν σχολεία σε Αιγάλεω, Χαϊδάρι, Πετρούπολη, Καματερό, Ν. Ηράκλειο, Μενίδι και αλλού, έπειτα από το σεισμό στη Μαγούλα στις 19/7. Φαίνεται πραγματικά ότι υπάρχει συνέχεια στη μνημονιακή και ελλειπή αντισεισμική προστασία και σχεδιασμό στις σχολικές -και πολλές φορές απαρχαιωμένες- μονάδες. Τώρα με διπλοβάρδιες και κοντέινερ προσπαθούν να «δώσουν λύσεις»…
  • Η ΝΔαφού υλοποίησε τα πρώτα αντεργατικά μέτρα με ρυθμίσεις εξπρές (βάσιμος λόγος απόλυσης κλπ), τώρα προωθεί αλλαγή των κλαδικών συμβάσεων και των εργασιακών σχέσεων, αλλά και νέο αντισυνδικαλιστικό νόμο [ηλεκτρονική ψηφοφορία και καταγραφή], που, σε συνδυασμό με το 50%+1 του ΣΥΡΙΖΑ για την  ψήφιση απεργίας στα σωματεία, θέλει να περιορίσει κάθε αντίδραση στην επερχόμενη νέα αντεργατική και αντικοινωνική λαίλαπα.              

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση ο αγώνας για μόνιμη και σταθερή εργασία, για δημόσιο, δωρεάν δημοκρατικό 14χρονο σχολείο, για μόρφωση για όλα τα παιδιά, χωρίς φυλετικές, εθνικές, θρησκευτικές και άλλες διακρίσεις, συνεχίζεται. Σε πλήρη αντίθεση με τις νεοφιλελεύθερες και περιοριστικές πολιτικές ΕΕ, ΟΟΣΑ και ΣΕΒ, κυβέρνησης ΝΔ. Με βάση την Πρόταση Αγώνα των Παρεμβάσεων στο 19ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ [που υπερψηφίστηκε και από το ΠΑΜΕ κι άλλες αγωνιστικές δυνάμεις]  καλούμε τον κλάδο σε επαγρύπνηση και ΑΓΩΝΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ, γιατί ο κίνδυνος αλλοίωσης και συρρίκνωσης του Δημόσιου Σχολείου αυξάνεται. Η ΟΛΜΕ οφείλει να αντιδράσει αγωνιστικά, προγραμματισμένα και αποτελεσματικά. Η πλειοψηφία του ΔΣ, ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ, να αφήσει την αδράνεια και την κωλυσιεργία των τελευταίων χρόνων. Με βάση τις νέες εξελίξεις (αναπληρωτές, μόνιμοι διορισμοί, αντισυνδικαλιστικός νόμος, άσυλο κλπ) να οριστούν Γενικές Συνελεύσεις και  Γ.Σ. προέδρων [ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ Πανελλαδικές κινητοποιήσεις, για κάλυψη όλων των κενών τώρα, για μαζικούς διορισμούς μονίμων, για να μην περάσουν οι αντισυνδικαλιστικές ρυθμίσεις, για αγώνα ενάντια σε αυτοξιολόγηση κι αξιολόγηση-απόλυση, για εργασιακά δικαιώματα, ωράριο, μισθολογικές αυξήσεις και κοινωνικές παροχές. 24ωρη απεργία τον Οκτώβρη, με συλλαλητήρια και πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα. Συνεχίζουμε με νέες Γ.Σ. αποφασιστικής κλιμάκωσης του αγώνα. Προωθούμε το Πανεκπαιδευτικό μέτωπο αγώνα με νηπιαγωγούς, δάσκαλους, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Οι ΕΛΜΕ ενεργοποιούν τους συλλόγους στα σχολεία τους και σε αγωνιστική συνεννόηση και συντονισμό με τους Συλλόγους Π.Ε. προχωρούν σε όλες τις πόλεις σε συγκεντρώσεις. Η ΟΛΜΕ με τη ΔΟΕ καλούν σε πανελλαδική απεργιακή συγκέντρωση στα Προπύλαια και καλύπτουν τα έξοδα συμμετοχής των συναδέλφων στην κινητοποίηση. Οι δυο Ομοσπονδίες από κοινού  με ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ να οργανώσουν τις επόμενες μέρες συνεντεύξεις τύπου και να καταγγείλουν τις ανάλγητες πολιτικές λιτότητας όλων των κυβερνήσεων, της ΕΕ και του ΔΝΤ.]

Αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε:  Μαζικούς μόνιμους διορισμούς τώρα με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, ώστε να καλυφθούν όλες τις ανάγκες. — Πρόσληψη όλων των αναπληρωτών για πλήρη κάλυψη των κενών. Πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά, συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές. — Κατάργηση των Υπ. Αποφάσεων καθορισμού του κατώτατου αριθμού μαθητών για τη λειτουργία των τμημάτων.— Έγκριση όλων των «ολιγομελών» τμημάτων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Να μην περικοπεί κανένα τμήμα στα Γυμνάσια. 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια. — Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα. — Να κατοχυρωθεί η ελεύθερη επιλογή των μαθητών στις Ξένες γλώσσες. Να επανέλθει η παράλληλη διδασκαλία, όπως ίσχυε παλιότερα σε κάθε τμήμα. — Ουσιαστική μείωση των μαθητών στα τμήματα  που φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. — Να λειτουργήσει στην αρχή της χρονιάς η Πρόσθετη και η Ενισχυτική διδασκαλία και σε όλα τα σχολεία. — Όχι στην αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία της.— Όχι στο Νέο Λύκειο των εξεταστικών φραγμών. — Ουσιαστική ένταξη όλων των προσφυγόπουλων και των παιδιών μεταναστών στην πρωινή σχολική ζώνη, με τη λειτουργία επαρκών τμημάτων υποδοχής όπου αυτά φοιτούν. — Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Κανείς κάτω από 1000 ευρώ καθαρά. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Επαναφορά του χαμένου Μ.Κ. — Δημόσιο, Δωρεάν, Ενιαίο και Δημοκρατικό 12χρονο Σχολείο και Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλους τους μαθητές και όλους τους εκπαιδευτικούς.             

                                                                                               ————-ΥΣ. Επειδή οι μεν τοποθετήσεις συνεχίζονται, οι δε σύλλογοι συνεδριάζουν για καταμερισμό εργασιών και ανάθεση μαθημάτων, και επειδή πολλοί συνάδελφοι ρωτούν, ισχύουν τα εξής

ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ [Επιμ. Δημήτρης Καρυώτης]

Α) Τι ισχύει για τις υπεραριθμίες των ειδικών κατηγοριών. ΠΔ 100_1996 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΔ 50/96
Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Άρθρο 14. Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών 11. Από τις διατάξεις του άρθρου αυτού εξαιρούνται όσοι έχουν μετατεθεί με τις διατάξεις του άρθρου 13 του παρόντος Π.Δ.( Άρθρο 13 Ειδικές κατηγορίες μετάθεσης)  – (ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ  ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ, ΑΡΘΡΟ 13 ΠΑΡ. β΄ ΤΟΥ Π.Δ. 50/1996 – ΠΟΛΥΝΟΜΟΣ.3848/2010 ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΘΕΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – Άρθρο 30 – Θέματα μεταθέσεων – 4. Οι εκπαιδευτικοί που υπάγονται στην περίπτωση β΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 13 του π.δ. 50/1996 δεν εξαιρούνται από τις ρυθμίσεις του άρθρου 14 του ίδιου διατάγματος.) καθώς και όσοι έχουν διοριστεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 41 του Ν. 1143/81 και διανύουν την τριετία υποχρεωτικής παραμονής τους στο δυσπρόσιτο σχολείο.

Β) Τι ισχύει για την κατανομή μαθημάτων στις σχολικές μονάδες και κατ’ επέκταση για τις υπηρεσιακές μεταβολές για την άρση υπεραριθμίας και την κάλυψη κενών μεταξύ  ειδικοτήτων και κλάδων με κοινές Α’ , Β’, Γ’ αναθέσεις

Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου 76099/Δ2/11-5-2018

Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας καθώς και οι διδακτικές ώρες της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης της δεύτερης ειδικότητας δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11) διδακτικών ωρών.

Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Α΄ ανάθεση.

Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β΄ ανάθεση.

Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:

Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

Ε. Η Τρίτη (Γ΄) Ανάθεση αφορά στη βασική ειδικότητα και ενεργοποιείται μετά την 30η Σεπτεμβρίου, με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, για τυχόν κενά που δεν έχουν καλυφθεί, με την ίδια σειρά που ακολουθείται στην περίπτωση της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης. Επίσης, μετά την 30η Σεπτεμβρίου, εφόσον υπάρχουν διδακτικές ώρες που δεν έχουν καλυφθεί στο σχολείο ή στο σχολικό συγκρότημα ή στα όμορα σχολεία ή σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, τότε οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης ή της δεύτερης ειδικότητας μπορούν να υπερβούν τις έντεκα (11), μετά από σχετική απόφαση του ΠΥΣΔΕ.

 Αναθέσεις μαθημάτων Επαγγελματικού Λυκείου Φ22/75401/Δ4/10-5-2018

Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας καθώς και οι διδακτικές ώρες της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης της δεύτερης ειδικότητας δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11) διδακτικών ωρών.

Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων A΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή A΄ ανάθεση. Αντίστοιχα, στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β΄ ανάθεση.

Γ. Η κατά προτεραιότητα διδασκαλία μαθήματος εντός της οικείας ανάθεσης των κλάδων και ειδικοτήτων ορίζεται εφόσον υπάρχει ειδικότερη συνάφεια του διδασκόμενου μαθήματος με το γνωστικό αντικείμενο του βασικού πτυχίου του εκπαιδευτικού και εφαρμόζεται όταν ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στην σχολική μονάδα α) δεν χαρακτηρίζεται υπεράριθμος, εκτός εάν δηλώσει ότι επιθυμεί να κριθεί υπεράριθμος και β) συμπληρώνει το υποχρεωτικό διδακτικό του ωράριο, εκτός αν επιθυμεί να το συμπληρώσει σε διαφορετική σχολική μονάδα.

Δ. Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΤE, από τα μαθήματα που αναφέρονται στην παρούσα ως Α΄ ή Β΄ ανάθεση, διδάσκουν μόνο τα εργαστηριακά μαθήματα, τα σχεδιαστικά μαθήματα και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων.

Ε. Η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δώδεκα (12) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκατρείς (13) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς.

ΣΤ. Η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων του τομέα της Πληροφορικής σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δεκαέξι (16) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς.

Ζ. Η διδασκαλία μαθημάτων ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ. τα οποία πραγματοποιούνται στα εργαστήρια των Τομέων Πληροφορικής και Διοίκησης και Οικονομίας, καθώς και η διδασκαλία σχεδιαστικών μαθημάτων σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δεκαέξι (16) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς.

Η. Οι εκπαιδευτικοί της ειδικότητας ΠΕ89.01 των ΕΠΑ.Λ. μπορεί να διατίθενται σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την διδασκαλία του μαθήματος των Εικαστικών.

Θ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:

Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε Α΄ και Β΄ ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε Α΄ και Β΄ ανάθεση)

γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε Α΄ και Β΄ ανάθεση)

δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε Α΄ και Β΄ ανάθεση)

ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε Α΄ και Β΄ ανάθεση)

Ι. Η Τρίτη (Γ΄) Ανάθεση αφορά στη βασική ειδικότητα και ενεργοποιείται μετά την 30η Σεπτεμβρίου, με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, για τυχόν κενά που δεν έχουν καλυφθεί, με την ίδια σειρά που ακολουθείται στην περίπτωση της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης. Επίσης, μετά την 30η Σεπτεμβρίου, εφόσον υπάρχουν διδακτικές ώρες που δεν έχουν καλυφθεί στο σχολείο ή στο σχολικό συγκρότημα ή στα όμορα σχολεία ή σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, τότε οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης ή της δεύτερης ειδικότητας μπορούν να υπερβούν τις έντεκα (11), μετά από σχετική απόφαση του ΠΥΣΔΕ.

Κ. Όλες οι παραπάνω οδηγίες ισχύουν και για όλα τα μαθήματα Τομέα Β΄ τάξης και τα μαθήματα ειδικότητας των ειδικοτήτων Γ΄ τάξης του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων των ΕΠΑ.Λ.

Δείτε κι αυτό:

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το