Να σταματήσει η βαρβαρότητα των τοποθετήσεων για μια και δυο ώρες στη μέση της χρονιάς που εξοντώνουν τους καθηγητές αποδομούν την εκπαιδευτική λειτουργία και διαλύουν τα σχολεία.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα οι διευθύνσεις εκπαίδευσης και η πλειοψηφία των κατά τόπους ΠΥΣΔΕ τοποθετούν και επανατοποθετούν εκπαιδευτικούς για μια η δυο ώρες σε σχολικές μονάδες που παρουσιάζουν κενά.

Τι ακριβώς συμβαίνει;

Αν και βρισκόμαστε στο μέσο της σχολικής χρονιάς υπάρχουν ακόμη μερικές εκατοντάδες ώρες κενά.

Η «κανονικότητα» που ευαγγελίστηκε το Υπουργείο Παιδείας στην έναρξη του σχολικού έτους αλλά και το μεθοδευμένο αλαλούμ στις αναθέσεις και στη «λειτουργία» του δεύτερου πτυχίου που προβλήθηκαν σα γραβάτα αλλά κατέληξαν θηλειά, έχουν σαν αποτέλεσμα αφενός εκατοντάδες καθηγητές στην περιοχή μας να γίνονται λάστιχο ανεβοκατεβαίνοντας σε δυο, τρία, τέσσερα και πέντε σχολεία, να τοποθετούνται και να επανατοποθετούνται και αφετέρου στο μέσο της χρονιάς να καλούνται καθηγητές να καλύψουν μια ή δυο ώρες κενά σε σχολεία μακριά από το σχολείο στο οποίο καλύπτουν το βασικό τους ωράριο.

Τα αποτελέσματα τραγικά.

-Οι εργασιακές σχέσεις γίνονται θρύψαλα ( καθηγητές την ίδια μέρα να εργάζονται σε πρωινό και εσπερινό σχολείο, ατελείωτος απλήρωτος χρόνος σε μετακινήσεις κλπ),

-η παιδαγωγική-εκπαιδευτική σχέση συντρίβεται ( τι σχέση μπορεί να αναπτύξει ένας καθηγητής- επισκέπτης ολίγων ωρών) ,

-τα προγράμματα των σχολείων συγκρούονται και αναδιαμορφώνονται δημιουργώντας τερατογενέσεις (καθηγητές κλήθηκαν την ίδια ώρα να βρίσκονται σε δύο διαφορετικά σχολεία κλπ)

Η κατάσταση έχει ξεφύγει. Δε μας φτάνει ο τσακισμένος μισθός , ο ατελείωτος εξωδιδακτικός φόρτος, η μετατροπή εκπαιδευτικών και διευθυντών σε φύλακες ψυχολόγους κλπ.

 

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το