ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

·        ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ «ΤΗ ΖΩΝΤΑΝΗ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ» ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

·        ΚΑΜΙΑ ΚΑΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ

  • ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ( 13/05 και ώρα 12μμ )ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
  • ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗ «ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ»  ΚΑΙ ΤΗΣ  ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ …ΘΕΑΜΑ
  • ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ

·        ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΙ   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΟΙ  ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ

Η κυβέρνηση της ΝΔ- εφαρμόζοντας πιστά τις επιταγές των αντιλαϊκών συνθηκών της ΕΕ, του ΟΟΣΑ και της εγχώριας ολιγαρχίας-  κλιμακώνει την επίθεσή της στα θεμελιώδη εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα,  εισάγοντας εσπευσμένα μια τροπολογία σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, βάσει της οποίας καθιερώνει  τις ΚΑΜΕΡΕΣ στα σχολεία, ισοπεδώνοντας θεμελιώδεις δημοκρατικές και συνταγματικά κατοχυρωμένες  δημοκρατικές ελευθερίες, εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα.

Πρόκειται για το  αντιλαϊκό μέτρο   της «Ζωντανής Αναμετάδοσης» (!) των μαθημάτων, δηλ της συνέχειας  των «ηλεκτρονικών μαθημάτων» και την επόμενη περίοδο που ανοίγουν τα σχολεία,  στο όνομα δήθεν της βοήθειας των πιο ευπαθών μαθητών, στην ουσία, με στόχο  τη μονιμοποίηση του αντιδημοκρατικού καθεστώτος της «ηλεκτρονικής διδασκαλίας» και του  «ηλεκτρονικού ελέγχου» της εκπαιδευτικής πράξης,

Το βαθιά αντιδραστικό  αυτό μέτρο προσβάλλει κάθε έννοια εργασιακής δημοκρατίας, παιδαγωγικής ελευθερίας, επιστημονικής δεοντολογίας και συλλογικής ευπρέπειας και ως τέτοιο κρίνεται ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

Επιπλέον, το εν λόγω  μέτρο -πέρα από το γεγονός ότι επιβάλλει τη λογική του «μεγάλου αδελφού» μέσα στην τάξη και συνολικά στη σχολική ζωή-προοιωνίζεται αντιδραστικές εξελίξεις τόσο στο επίπεδο της παιδαγωγικής ελευθερίας, όσο και σε εκείνο των εργασιακών σχέσεων. Γιατί, μέσω της «ζωντανής αναμετάδοσης», με οποιοδήποτε μέσο (κάμερα,laptop,tablet, κινητό τηλ κλπ) από τη μια επιβάλλεται η πιο  αποκρουστική μορφή εποπτικού ελέγχου, χειραγώγησης, πειθάρχησης και τρομοκράτησης του εκπαιδευτικού, στη θεσπισμένη πια διαδικασία της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, που ακυρώνει κάθε μορφή  πνευματικής και παιδαγωγικής ελευθερίας, και από την άλλη κατεδαφίζονται οι εργασιακές σχέσεις μονίμων και αναπληρωτών, στο πλαίσιο της εισαγωγής των ιδιωτικό-οικονομικών κριτηρίων στη λειτουργία των σχολείων. Το σχολείο πλέον ως ..μονάδα με ανταγωνιστικά κριτήρια μετρήσιμης απόδοσης και με αποκεντρωμένη δομή (διευθυντή manager-εκπρόσωποι Τ.Αυτοδιοίκησης, γονέων, μαθητών κλπ) δομείται στη βάση  της προσαρμογής στους αγοραίους νόμους , της αποψίλωσης των εκπαιδευτικών από κάθε κατάκτηση και δικαίωμα και της μορφωτικής απόρριψης των φτωχών.

 Επιπλέον, στο  μείζον θέμα των προσλήψεων εκπαιδευτικών, η εν λόγω τροπολογία δίδει το μεγαλύτερο χτύπημα στα εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτών. Γιατί, δηλώνεται  καθαρά  η πολιτική βούληση της κυβέρνησης να ΠΑΓΙΩΣΕΙ την λεγόμενη «ζωντανή αναμετάδοση(«κατά τη διάρκεια επιδημικών νόσων δύνανται οι μαθητές που παραμένουν σπίτι τους να συνδέονται με τις φυσικές τάξεις διδασκαλίας, ώστε να μην αποκόπτονται από την εκπαιδευτική διαδικασία’).Επομένως, η κυβέρνηση αξιοποιεί «την ηλεκτρονική διδασκαλία»  ως εκπαιδευτικό  εργασιακό μοντέλο που θα …διευκολύνει τη «ζωντανή αναμετάδοση της διδασκαλίας» από τα σχολεία του κέντρου στην περιφέρεια, με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη περικοπή των δαπανών για τους διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών, την εγκατάλειψη της νησιωτικής, ορεινής ζώνης κλπ και γενικώς την υπολειτουργία πολλών τμημάτων και σχολείων, στο όνομα μάλιστα του ..ηλεκτρονικού εκσυγχρονισμού.

Έτσι, η κυβέρνηση που  δεν έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα υγειονομικής προστασίας εκπαιδευτικών και μαθητών και  δεν έχει διασφαλίσει τους απαιτούμενους  χώρους στις αίθουσες για την τήρηση της αναγκαίας απόστασης, η κυβέρνηση που στέλνει στα σχολεία τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές …ως αναλώσιμους και αφήνει σε υπολειτουργία το ΕΣΥ, παριστάνει σήμερα…την ευαίσθητη(!) έναντι των ευπαθών μαθητών, προσκειμένου να επιβάλει ένα   ..οργουελικό μοντέλο εκπαίδευσης, που ακυρώνει τόσο τη διαδικασία της μάθησης ως ζωντανή λειτουργία πνευματικής αφύπνισης, όσο και το ρόλο του εκπαιδευτικού και μαθητή, προσαρμόζοντάς τον στη λειτουργία του τηλε-παρουσιαστή και τηλε-θεατή αντιστοίχως..

Ø     ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΙΚΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ-ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ.

Ø     ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.

Ø     ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ-ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ

Ø     ΑΠΟΧΗΜΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ  ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΜΕΡΑ

Ø     ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ  ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ.

Ø     Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΜΑΤΕΥΤΕΣ

Ø     ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗ  ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ

Ø     ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Ø      ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το