Σήμερα στις 2.30μ.μ έξω από την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου της Νέας Σμύρνης μαθητές του 8ου Γυμνασίου και του 7ου Λυκείου, γονείς, εκπαιδευτικοί των σχολείων, εκπρόσωποι των συλλόγων γονέων, της Ένωσης γονέων και μέλη της ΕΛΜΕ Καλλιθέας-Νέας Σμύρνης-Μοσχάτου καταφέραμε να αναστείλουμε την απόφαση να περάσει από Δημοτικό Συμβούλιο το κλείσιμο των σχολείων της Εστιας Νέας Σμύρνης και η συγχώνευση των 2 ΕΠΑΛ Νέας Σμύρνης. Τουλάχιστον για την ώρα. Είμαστε όμως έτοιμοι να κινητοποιηθούμε και πάλι για να αποτρέψουμε ανάλογα σχέδια αν προκύψουν πάλι στο μέλλον.

Η άμεση κινητοποίηση της ΕΛΜΕ αλλά και η ανταπόκριση εκπαιδευτικών και γονιών καθώς και η ζωηρή παρουσία των μαθητών, φωνάζοντας συνθήματα όπως «λεφτά για την παιδεία, μην κλείνετε σχολεία» και «το 8ο θα μείνει εδώ» και άλλα έβαλαν φρένο στα σχέδια του Δήμου.

Μια ακόμα απόδειξη ότι μπορεί ακόμα να μη  μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο, όμως μπορούμε να έχουμε μικρές νίκες. Το καλύτερο μάθημα για τους μαθητές μας ότι με τον αγώνα και τη συλλογική προσπάθεια μπορούμε να πετύχουμε πολλά.

Μαζί, ενωμένοι γονείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές μπορούμε να διεκδικήσουμε και να αγωνιστούμε για ένα καλύτερο δημόσιο σχολείο!

To  ΔΣ της ΕΛΜΕ καταγγέλλει την απαράδεκτη πολιτική των συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων που επανέρχεται στο προσκήνιο, αυτή τη φορά με αφορμή το κτηριακό ζήτημα. Η δημόσια εκπαίδευση έχει ήδη υποφέρει από τέτοιες πολιτικές που υπηρετούν δημοσιονομικούς και μόνο στόχους, αδιαφορώντας για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, ενώ συνεχίζεται το καθεστώς της αδιοριστίας και της υποχρηματοδότησης στα σχολεία. Μέχρι σήμερα πάνω από 2000 σχολικές μονάδες της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης συγχωνεύτηκαν ή καταργήθηκαν, προς δόξαν των μνημονιακών πολιτικών που εφάρμοσαν και εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις.”   

                                                                                                Καλλιθέα 20-11-19

ΕΛΜΕ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ, ΜΟΣΧΑΤΟΥ

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το