Το δόγμα του σοκ είναι μια πολύ αποτελεσματική τακτική – χαράς ευαγγέλια για το σύστημα και τις κυβερνήσεις. Και τώρα που έχουν βάλει στον γύψο εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές, νομοθετούν κανονικά!  

Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο δεν θα περιλαμβάνονται: η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, οι νέες Δομές Εκπαίδευσης, η διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης (Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και διευθυντές σχολικών μονάδων), και η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ. Προφανώς οι συνθήκες που υπάρχουν και θα υπάρχουν και τους επόμενους μήνες δεν επιτρέπει κρίσεις και επιλογές νέων στελεχών και μπορεί κανείς να υποθέσει ότι τουλάχιστον οι κρίσεις διευθυντών σχολικών μονάδων δεν θα πραγματοποιηθούν μέσα στο 2020.

Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι τέλος του Απρίλη και αμέσως  μετά θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή.

Το πολυνομοσχέδιο , μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:

Α. Διορθωτικές αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ “Γαβρόγλου”.

Β. Επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων

Γ. Αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών- Επιμόρφωση

Δ. Πλαίσιο λειτουργίας και ίδρυση νέων Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων.

Ε. Νέες Θεματικές Ενότητες, στο Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο.

Ζ. Ρυθμίσεις για τη διευκόλυνση σύμπραξης των ελληνικών με ξένα Πανεπιστήμια.

Η. Ρυθμίσεις για τη διαδικασία Πρυτανικών εκλογών.

Θ. Ρυθμίσεις για μη απαιτητή αναγνώριση από  ΔΟΑΤΑΠ πτυχίων,  για υποψήφιους φοιτητές  πολίτες εκτός ευρωπαϊκής Ένωσης που επιθυμούν να εγγραφούν στα ξενόγλωσσα τμήματα των ελληνικών Πανεπιστημίων.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το