Στο όνομα της «οργανωμένης εγκατάστασης, διαχείρισης απορριμάτων και μεταβατικής διαχείρισης αποβλήτων», με τις ευλογίες της «περιβαλλοντικά ευαίσθητης » ΕΕ και πρωτοσύγκελους τους εκπροσώπους της ΝΔ και της συμπολιτευόμενης αντιπολίτευσης του ΣΥΡΙΖΑ, η διοίκηση του Ενιαίου Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Νομού Αττικής (ΕΔΣΝΑ) αποφάσισε την κατασκευή νέας χωματερής στη Φυλή, στη θέση Σκαλιστήρι των Άνω Λιοσίων, αγνοώντας προκλητικά, σε μια νέα επίδειξη κυνισμού, το γεγονός ότι στην εν λόγω περιοχή εδράζεται το συγκρότημα εργατικών κατοικιών «Γεννηματά 2″…
Η λεγόμενη «επέκταση» του ΧΥΤΑ  για να δεχτεί 4 εκατομμύρια κυβικά μέτρα σκουπιδιών, με δυνατότητα διπλασιασμού τους, όπως προβλέπει η σχετική σύμβαση, εγκρίθηκε 4 μόλις μέρες πριν από τη λήξη της θητείας της Ρ. Δούρου.
Η πρώην περιφερειάρχης διαρρύγνυε, υποτίθεται, τα ιμάτια της για την ανάγκη κλεισίματος της χωματερής τον προσεχή Νοέμβρη, επιδιδόμενη για τα μάτια του κόσμου, εν μέσω προεκλογικής περιόδου, σε δημαγωγικές σκιαμαχίες με το διάδοχό της και διαπρύσιο κήρυκα της παράτασης της λειτουργίας του ΧΥΤΑ, Πατούλη.
Ωστόσο, το εκ προμελέτης έγκλημα του νέου διπολισμού και των μνημονιακών συμπληρωμάτων του έχει και συνέχεια. Με μοχλό το ΕΣΔΝΑ αναμένεται και η «αξιοποίηση των 6 ανενεργών λατομείων» ως χωματερών (του Μουσαμά, μολις 500 μέτρα από το θέατρο Πέτρα στην Πετρούπολη, το Μελετάνι στη Μάνδρα, το Κυριακού στο Κορωπί, το ΤΙΤΑΝ στη Μάνδρα, το Σταμέλου στα Μέγαρα και το Ιντερμπετόν).
Η συνέχιση της λειτουργίας του ΧΥΤΑ στη Φυλή, η δημιουργία νέων στους χώρους των λατομείων -παράλληλα με την ανέγερση εργοστασίων «επεξεργασίας απορριμάτων»- καύσης (στα πρότυπα των «ευαγών » δραστηριοτήτων της ΑΓΕΤ στο Βόλο), αποτελούν κόλαφο για τη δημόσια υγεία, επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τη Δυτική Αττική και υποβαθμίζουν τη ζωή του λαού της.
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία που δημοσίευσε η ΕΛΣΤΑΤ το 2018, σύμφωνα με τα οποία «την περίοδο 1991-2015 το ποσοστό των θανάτων από καρκίνο στη Δυτική Αττική έχει αυξηθεί κατά 31,7%, έναντι αύξησης 10,1% στην υπόλοιπη Περιφέρεια Αττικής».

πηγή: Λαϊκός Δρόμος

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το